Juuh elikkä menin poikaystäväni kanssa kihloihin perjantaina 070314 kauppakeskus Revontulen edessä <3 Olen nyt onnellisesti kihloissa maailman kultaisimman ja parhaan miehen kanssa <3 Olen todella ONNELLINEN :3 

yesiamcrazy-normal.jpg

Nyt vain oottelemaan, että Nikke pääsee lomille ensviikolla ja sitte päästään taas olemaan lähekkäin <3 Oon niin hellyyen kipeä, että huhhuh :3 Toivottavasti tämä aika menee äkkiä ko joutuu oottelemaan.. Ja toivottavasti se Niken loma vklp menee hyvin ja saan lisää hyviä muistoja ja tietenki kuvia siitä :)) 

P1000404-normal.jpg

Sitte vähä koulusta. Oon siis nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaopiskelija ja opiskelen viimistä vuotta. Minun pitäisi siis valmistua keväällä, mutta mulla sattuu olemaan muutama rästitehtävä ja yks kurssiki kokonaan rästissä. Mulla pelottaa ja ressaa ihan sikana, jos en kerkeä tehä kaikkea ajoissa. Rästithän pitäis olla tehtynä jo ensviikon perjantaiksi... :S No jos pääsisin puhumaan opettajalleni niin ehkä se sitte helpottais :) 

P1000458-normal.jpg

No muutamia rästejä lukuun ottamatta mulla siis menee hyvin :) Ja oon onnellinen :) Ollaan Niken kanssa suunniteltu ihan kunnolla yhteen muuttoa ja sitä yhteiseloa ja yhteistä kämppää tietenki <3 Nikke on niiiin ihana <3 


PS. I <3 U