yesiamcrazy-normal.jpg

RAKKAUTTA TÄÄ ON VAIN!

Joo siis aloin seurustelemaan NN:n kanssa ja olen todella onnellinen :3 Meillä oli juttua vuosi sitten ja kuuntelimme aina yhdessä Jesse Kaikuranta -järjetön rakkaus <3 

IFrame-kehys Nyt tämä biisi sopii meille todella hyvin :3

allineedisyouneedingme-normal.jpg

Oih... <3 NN on maailman ihanin, kultaisin, herttaisin ja komein jätkä kenet oon ikinä tuntenu tai tienny <33 Mä en kestä.. Ah minun sydän on niin myyty :)) Toivottavasti NN ei ikinä särje sydäntäni. En varmaan kestäis sitä...

iwantyou-normal.jpg

Ollaan suunniteltu jo kaikkea mahollista.. yhteeen muuttoa, vauvaa, kihlausta, häitä, tulevaisuutta ja kaikkea ihanaaa <33 :) Olen ihan rakastunu ja perhoset lentelee vatsassa aina kun näen hänet. Hän on minulle niiiin täydellinen kumppani <3 En päästä häntä menemään helpolla, en tosiaankaan !!! <3

holyshitiloveyou-normal.jpg

Hän on minun ainoa <3 RAKASTAN HÄNTÄ! <3 Hän saa minut aina niin hyvälle tuulelle :) Hän on minulle tärkein ja rakkain ihminen! <3 Häntä en halua ikinä menettäää!!!!!!!!! <3333

iwanttobewithyouin2014-normal.jpg